Generelle oplysninger:
Floridor Luxsuspakken
Co. Rodams ApS
Niels Brocks Gade 10A
8900 Randers C
CVR nr.: 35034692
Telefon: +45 6061 4646
Email: luxsus@floridor.dk
ABONNEMENTBETINGELSERNE FOR FLORIDOR LUXSUSPAKKEN.DK (RODAMS APS)
OM ABONNEMENT AF FLORIDOR LUXSUSPAKKEN.DK (RODAMS APS)
Luxsuspakken fra Floridor er en abonnementsordning, der sikrer dig rabatter på kendte mærkevarer indenfor slik og konfekture. Dit abonnement hos luxsuspakken.dk er et løbende abonnement. Alle betalinger hos luxsuspakken.dk foregår med et betalingskort (Dankort, Visakort, Mastercard og MobilePay). Alle betalingsgebyrer afholdes af luxsuspakken og er således indeholdt i de oplyste produktpriser og priser på abonnement. Du har adgang til at se dine tidligere betalinger og ordrer, når du logger inde i din Luxsus Konto klikker på “Mine Ordrer” på luxsuspakken.dk
Kun privatpersoner, der er fyldt 18 år, kan bestille et abonnement.
Alle ydelser købes af luxsuspakken.dk Betalinger gennemføres af Yourpay og/eller Reepay med NETS eller Clearhouse som kortindløsere samt gennem MobilePay.
ACCEPT AF ABONNEMENTSBETINGELSER
Når du accepterer de gældende abonnementsbetingelser på luxsuspakken.dk, accepterer du, at luxsuspakken.dk (RODAMS APS) må trække det oplyste beløb for abonnement periodevist, indtil du vælger at opsige dit abonnement. Abonnementet er et løbende månedsabonnement til en fast pris pr. måned.
Du modtager en kvittering på e-mail ved dit første køb, der indeholder information om dit abonnement. Efterfølgende kvitteringer vil kunne findes, når du er logget ind på luxsuspakken.dk, under punktet “Luxsus Konto”.
OPSIGELSE AF ABONNEMENT OG BINDINGSPERIODE
Du kan opsige dit abonnement, når det passer dig. Abonnementet ophører først når du aktivt opsiger dit abonnement. Afsendelse af bestillingen vil typisk ske sidste hverdag i måneden.
For at opsige dit abonnement skal du logge ind ved at klikke på “Luxsus Konto”. Under “Abonnement” skal du klikke på knappen: “Opsig Abonnement” og godkende opsigelsen. Du kan også altid kontakte vores kundeservice. Hvis du opsiger dit abonnement, vil du stadig have adgang til dit abonnement indtil det ophører. Dog ophører abonnementet omgående hvis det opsiges. Efter et abonnement er opsagt, vil der ikke blive trukket yderligere på din konto, medmindre du selv vælger at genaktivere dit abonnement.
Såfremt dit betalingskort snart udløber eller er udløbet, skal du blot vente på at din abonnementsperiode automatisk udløber, og herefter bruge dit nye betalingskort ved din første efterfølgende ordre. Herved genaktiveres dit abonnement og knyttes til dit nye betalingskort. Du kan også kontakte vores kundeservice, hvis du ønsker hjælp.
ANSVARS- OG HÆFTELSESFORHOLD
Der er ingen bindingsperiode i forbindelse med oprettelse af et abonnement på luxsuspakken.dk
PROCEDURE FOR ABONNEMENTSHÆVNING
Dit abonnement af luxsuspakken.dk bliver automatisk fornyet, så du altid har adgang. Efter de første 30 dages abonnement til overgår dit abonnement til et fast månedsabonnement med en fast pris pr. måned.
Du kan altid tilbagekalde din tilladelse til at vi fremover trækker et beløb på din konto. Hvis du ikke har opsagt aftalen, vil vi i stedet sende en faktura. Hvis du opdager en eller flere debiteringer, som du ikke har givet tilladelse til, kan du gøre indsigelse over for din kortudbyder senest 8 uger efter debiteringen (medmindre andet fremgår af din aftale med din kortudbyder).
FORTRYDELSESRET
Til dit abonnement på luxsuspakken.dk er knyttet en lovbestemt fortrydelsesret på 14 dage. I praksis betyder det, at din fortrydelsesfrist udløber 14 dage efter aftalen blev indgået. Dit abonnement tages i brug, når du gennemfører en ordre til medlemspris på luxsuspakken.dk. Din fortrydelsesret er kun gældende fra den dag, aftalen blev indgået, og ikke ved den løbende abonnementsbetaling.
Såfremt du ønsker at fortryde dit abonnement, skal du inden 14 dage fra aftalens indgåelse give os meddelelse herom. Meddelelsen skal gives os via mail eller via Luxsus Support som du finder på websiden. I din meddelelse skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret. Du kan også vælge at benytte vores standardfortrydelsesformular som du finder medsendt i din ordrebekræftelse i Handels- og medlemsbetingelserne.
TILBAGEBETALING AF ABONNEMENTSBETALING
Hvis du fortryder dit abonnement rettidigt, refunderer vi det indbetalte beløb til dig uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om at fortryde denne aftale. Vi gennemfører en sådan tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion.
HVIS DER ER NOGET GALT MED ABONNEMENTET
Hvis du ikke er tilfreds med abonnementet, kan du kontakte os på (Luxsus Support eller luxsus@floridor.dk)
HANDELSBETINGELSER
Købelovens mangels regler gælder ikke for abonnementer. Om du har 2 års reklamationsret efter reglerne i købeloven, afhænger derfor af, hvad der skal leveres i henhold til abonnementsaftalen. Se handels- og medlemsbetingelserne for reglerne omkring reklamation over varer.
Priser
Hos Floridor Luxsuspakken – luxsuspakken.dk (Rodams ApS) tager vi forbehold for eventuelle fejl i vores angivne priser. Endvidere forbeholder vi os ret til at ændre i priserne uden forudgående samtykke. Der tages forbehold for udsolgte eller udgået varer.
Betaling
Floridor modtager betaling med VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard og MobilePay. Betalingen vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes. Alle beløb er i DKK. Danske kroner og incl. moms. Der tages forbehold for prisfejl og udsolgte/udgået varer.
Levering
Floridor tilstræber at afsende ordren den sidste dag i måneden, Slutter måneden i en weekend sendes næstfølgende hverdag. Vi sender til hele Danmark. Fragtpriser til pakkeshop er gratis. til døren er fragtprisen 35 kr. Varer vil blive leveret på leveringsadressen, der angives ved bestillingen. Vi leverer desværre endnu ikke til udlandet og ikke til Færøerne og Grønland.
Dine varer sendes med GLS eller DAO.
OBS: Hvis der ikke er plads på udleveringsstedet bliver pakken flyttet til nærmeste udleveringssted, hvilket du får besked om. Opstår der problemer, kontakt da kundeservice.
Der leveres varer alle ugens hverdage. Din vare vil blive leveret 1-3 hverdage efter bestillingen.
For visse varer gælder særlige leveringsvilkår. Betingelserne vil fremgå specifikt forud for køb af disse varer.
Reklamationsret
Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation. Du kan få varen repareret, ombyttet, pengene retur eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert håndtering af produktet/ydelsen. Du skal reklamere i “rimelig tid” efter du har opdaget manglen/fejlen. Floridor vil dække returneringsomkostninger i et rimeligt omfang.
Ved returnering, reklamationer og benyttelse af fortrydelsesretten sendes til:
Floridor (Rodams ApS)
Niels Brocks Gade 10A
8900 Randers C
Der modtages ikke forsendelser pr. efterkrav.
Refusion
Hvis der er tale om refusion, bedes du medsende bankoplysninger i form af regnr og kontonr, så det aftalte beløb kan overføres. Disse oplysninger kan uden risiko oplyses pr. mail eller anden elektronisk form, da det ikke er følsomme oplysninger og kun vil blive anvendt til vores opfyldelse af refusionen.
Fortrydelsesret
Der gives 14 dages fuld returret på varer købt i vores webshop.
Perioden regnes fra den dag;
– Hvor du modtager ordren.
– Får den sidste vare i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om flere forskellige varer, bestilt i én ordre, men leveres enkeltvis eller af flere omgange.
– Får det sidste parti, eller sidste del i fysisk besiddelse, når det drejer sig om aftale af levering af varer der består af flere partier/dele.
– Den første vare i fysisk besiddelse, når det drejer sig om regelmæssig levering af varer over en bestemt periode.
Returneringsomkostninger skal du selv afholde.
Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 efter købet og fra fortrydelsen skal du senest 14 dage efter returnere forsendelsen. Meddelelsen skal gives pr. mail på floridor@floridor.dk. I meddelelsen skal du gøre tydeligt opmærksom på, at du ønsker at benytte din fortrydelsesret. Ønsker du at sende varen retur til os, skal du udfylde den vedlagte Returseddel og sende varen til:
Floridor Luxsuspakken
Co. Rodams ApS
Niels Brocks Gade 10A,
DK-8900 Randers C
Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen, uden samtidig at give tydelig meddelelse herom.
Varer undtaget fortrydelsesretten
Følgende varetyper indgår ikke i fortrydelsesretten:
- Varer, som er fremstillet efter forbrugerens specifikationer eller har fået et tydeligt personligt præg.
- Forseglede varer, som af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige årsager ikke er egnet til at blive returneret, og hvor forseglingen er brudt efter leveringen.
- Varer, der grundet sin art bliver uløseligt blandet sammen med andre ved levering.
- Varer, hvor plomberingen er brudt.
- Udførte ikke-finansielle tjenesteydelser, hvis levering af tjenesteydelsen er påbegyndt med forbrugerens forudgående udtrykkelige samtykke og anderkendelse af, at fortrydelsesretten ophører, når tjenesteydelsen er fuldt udført.
- Levering af digitalt indhold, som ikke leveres på et fysisk medium, hvis udførelsen er påbegyndt med forbrugerens forudgående udtrykkelige samtykke og anerkendelse heraf, at vedkommende dermed mister sin fortrydelsesret.
- Aviser, tidskrifter eller magasiner dog undtaget abonnementsaftaler for sådanne publikationer.
- Aftaler indgået på offentlig auktion.
- Varer, der forringes eller forældes hurtigt.
Returnering
Du skal sende din ordre retur uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter, at du har gjort brug af din fortrydelsesret. Du skal afholde de direkte udgifter i forbindelse med returnering. Ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket ordentligt ind. Du skal vedlægge en kopi af ordrebekræftelsen. Ekspeditionen går hurtigere, hvis du ligeledes udfylder og vedlægger vores Fortrydelsesformular.
Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering og til, vi har modtaget den retur.
Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav.
Varens stand ved returnering
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, hvorpå den fungerer. Du kan med andre ord IKKE åbne varen.
Hvis varen er åbnet betragtes den som brugt. Hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi på modtagelsestidspunktet – af returneringen. For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså IKKE åbne for varen.
Tilbagebetaling
Fortryder du dit køb, får du naturligvis det beløb du har indbetalt til os retur.
I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købs-beløbet.
Ved anvendelse af fortrydelsesretten, refunderes alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (undtaget ekstra omkostninger som følge af dit valg af en anden leveringsform end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), uden unødig forsinkelse og senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om at gøre brug af fortrydelsesretten. Tilbagebetaling gennemføres med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet.
Vi kan tilbageholde beløbsrefunderingen, indtil vi har modtaget varen retur, med mindre du inden da har fremlagt dokumentation for at have returneret den.
Afhentning i butik
På vores webshop er det IKKE muligt at afhente vores produkter i på lager eller butikker.
Persondatapolitik
For at du kan indgå aftale med os og handle på vores hjemmeside, har vi brug for følgende oplysninger om dig:
Navn
Adresse
Telefonnummer
E-mailadresse
Oplysning om hvad du har købt
Vi behandler dine personoplysninger med det formål, at kunne levere varen til dig, og for at kunne behandle henvendelser vedrørende dit køb. Behandlingen sker efter reglerne i vores persondatapolitik for Floridor. Heri kan du læse mere om, hvordan dine oplysninger behandles, hvornår de slettes, og hvilke rettigheder du har som registreret.
Klagemuligheder – oversigt og links:
Har du en klage over et produkt, købt i vores Webshop, kan der sendes en klage til:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
Link: www.forbrug.dk
Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.
Platformen findes her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: luxsus@floridor.dk
Opdateret: August 2020